Am descoperit!!

 Pentru prima data in viata mea, am intalnit niste haine care m-au facut sa vibrez...si la propriu si la figurat si mai ales m-au facut sa visez. L-am descoperit pe Oscar de la Renta. Un om dupa parerea mea mai putin om si foarte, foarte ca nimeni altcineva. As putea incepe sa palavragesc despre el... insa nu am cum. Nu imi permite pozitia mea sa comentez ceva sau nici macar sa povestesc ceva!  Colectie dupa coletie, le-am urmarit si pe cele mai vechi, si nimic nu este demodat. Extraordinar!!!! Exemplar!!!



















Doar daca chiar nu iti place stilul nu ai cum sa nu te indragostesti! 
Aceste creati fac parte din Colectia Resort 2011. 
 Ca sa nu mai vorbesc despre colectia Spring 2011 pentru care nu am cuvinte si astept cu nerabdare sa cresc mai mare si sa imi achizitionez cateva exemplare. :) 










Sursa style.com

Comentarii

Postări populare