... un HALLOWEEN ca la romani

Pentru prima data de cand ma stiu am participat la un halloween care se stie ca nu este o "sarbatoare" autentica romaneasca. Dar asta nu mi-a taiat din elan. Am considerat ca pot sa ma descurc si cu tinutele si bineinteles si cu makeup-ul.
Ne-am strans cativa prieteni la mine, am inceput pe la 6 dupa-amiaza si am terminat undeva pe la 12 noaptea. :))
Am dat un search pe internet, dupa idei, si mi-am facut un plan de bataie. Pana la urma interpretarea macheajelor imi apartine si sincera sa fiu nu stiam la ce sa ma astept.
Lucrurile au mers bine si rezultate se pot vedea in pozele ce urmeaza, care trebuie sa precizez ca nu sunt facute de un profesionist ci de un prieten care isi face deabea debutul in aceasta meserie. :) Succes in continuare si tie Razvane si sa facem si mai bine pe viitor :) 

Personajul interpretat ar fi Vaduva Vesela... nu pare prea vesela dar va asigur ca asa a fost!

O vampirita in proces de metamorfozare

Prinsa in fapt!!




Pozele ce urmeaza sunt inspirate din viata de club in putrefactie!!


Comentarii

Postări populare