Machiajul de zi cu zi


M-am hotarat sa postez mai multe informatii despre ce fac (la stadiu de machiaj) in fiecare zi. Imi imaginam postarile cam cum arata, si mi-am dat seama ca machiajul meu de zi cu zi arata cam la fel de fiecare data. 

Bineinteles mai introduc niste elemente sau le mai modific pe altele, dar plec de la ideea de machiaj de zi. Nu foarte observabil, totusi sa infrumuseteze trasaturile si sa fie adaptabil la mai multe tinute. Cat despre texturi, este perefrabil acestea sa fi cat mai mate, sa inspire naturalete.( in foto aplicate fardurile folosite de mine nu sunt chiar mate, probabil am purtat acest machiaj intr-o dupamiaza spre seara, unde nu vroiam sa fiu excesiv machiata, si mi-am permis sa introduc putin sidef si conturul cu tus.)

Am aflat (mai bine spus am “confirmat” teoria predata la scoala de make-up) ca un machiaj pe timpul zilei chiar trebuie sa fie unul natural, care sa nu se observe si mai ales sa  fie adaptabil la mai multe tinute dupa cum spuneam si mai inainte. 

Daca ma axez pe pasii machiajului, descrierea acestuia nu este complicata deloc.  Fondul de ten trebuie sa fie unul light, in ton cu pielea, poate de o nuanta usor rozalie adica mai rece pentru a putea fi incalzit de lumina zilei. Pudra este folosita in nuanta fondul de ten. 

Machiajul ochilor consta in 2 sau 3 culori, nuante elementare: maro, ivory si un crem deschis. Dupa cum cred ca va-ti dat seama, maro folosesc  pentru umbra, ivory pe pleoapa iar acel crem deschis despre care vorbesc, sa dau lumina arcadei.

 Un rimel maro, dar in ultimul timp uit cu desavarsire sa imi achizitionez unul, de accea folosesc un rimel mai vechi negru, care nu mai are atat de mult produs si rimeleaza mai putin.

Putina “viata” in obraji  imi dau prin aplicarea unui blush piersicuta uneori daca doresc un look mai cuminte, sau unul putin mai aprins daca in acea zi ma simt mai obraznica. 

 Iar pentru buze un balsam de exemplu de la Nivea, balsamul albastru sau tot de la Nivea  mai folosec si Caregloss& Shine(in teorie nu este permis nici acest gloss care se prezinta foarte putin sub aspectul de gloss, insa eu il folosesc cu success deoarece nu pun mult produs, il estimpez pe buze, si plus dupa ce aplic fondul de ten buzele nu mai sunt la fel de rozalii, asa ca le dau putina culoare). 

Ahh era sa uit. Am folosit si un contur cu tus, deoarece in acea zi m-am imbracat ceva mai din anii 60’, tusul in acea vreme fiind in mare voga. 

"Machiala" placuta!

Comentarii

Postări populare