"Eu nu fac moda, eu sunt moda" - Coco Chanel

<<Cred cu tarie ca 90% din sentimentul de nesiguranta pe care il incearca femeile atunci cand se pregatesc sa se imbrace pentru un anumit eveniment provine din teama: teama ca vor incalca "regulile modei" (sau o traditie de mult uitata) sau pur si simplu ca vor arata groaznic. [...] A te imbraca pentru un eveniment n-ar trebui sa-ti produca anxietate, ci bucurie in fata unei provocari: vei comunica lumii intregi cine esti TU cu adevarat, fara sa rostesti un singur cuvant. Femeile celebre pentru modul cum se imbraca (si care sunt adevarate modele de urmat in acest sens) sunt acelea care cunosc regulile, dar au incredere sa le ignore, sa adopte un stil vestimentar indraznet, insa intotdeauna in limita bunului - gust. >> (paragraf extras din carte "The Look Book - Tinuta perfecta pentru orice ocazie" scrisa de Nina Garcia recomandata de revista ELLE)

Am ales acest paragraf pentru ca atunci cand l-am citit, stand pe plaja, intr-un sezlong cu o muzica relaxanta in casti si cu cateva persoane in jurul meu am simtit cum mi se face pielea ca de gaina imaginandu-ma cum stau in fata oglinzii, nedumerita si infricosata de ce alegere trebuie sa fac pentru a ma prezenta la un eveniment nu foarte important pentru mine, dar cu siguranta marcant daca dau gres.
Atunci mi-am dat seama ca trebuie sa imi gasesc stilul, sa abordez piesele vestimentare care ma fac sa ma simt pe mine bine din interior spre exterior.
Am inceput prin a ma informa ce inseamna moda privita din toate (sau macar cat mai multe) puncte de vedere. Primul lucru care mi-a venit in minte a fost inegalabila Coco Chanel.

Filmuletele care urmeaza sunt de foarte mult timp la dispozitia oricui, insa daca tot am inceput acest subiect si ai ajuns  sa citesti pana la aceste cuvinte le voi publica pentru a-ti fi mai la indemana.

Vizionare placuta si un stil vestimentar care sa te faca sa zambesti mereu :)






Parfumul....




Comentarii

Postări populare