MONOCROM

Hello, hello 

Stiti ce prieteni minunati am?? :) 
De-a lungul timpului am facut ceva sedinte foto in colaborare cu Junkoteque si Dragos Anca. Imi place sa lucrez cu ei pentru ca ma lasa sa "delirez" cu pensulele. 

Colectia din imaginile de mai jos este veche, nu cred ca mai exista ceva nevandut din acele haine dragute si frumos lucrate. 

Photo by Dragos Anca DragosAnca@Facebook
Haine Junkoteque www.jnq.ro
Model: Steliana Dumitrescu 
Make-up Ioana Barbu 

Produsele folosite la sfarsitul articolului. Enjoy :) 




Machiajul pentru pozele alb - negru nu este acelasi ca pentru pozele color. 
Practic cand incepi sa folosesti culori pentru acest machiaj care urmeaza sa fie expus la filtrul alb-negru trebuie sa ti cont de cantitatile de alb si negru din produse, nu neaparat de culorile in sine. Poti sa fi pacalit daca te orientezi doar dupa culori si vrei sa realizezi un machiaj cu verde si albastru de exemplu, verde plasand-ul ca o lumina sau macar ca o semi-umbra. Poti ramane surprinsa sa observi in poza ca nu se vede nici o semi-umbra, ca totul este de aceeasi intensitate. 
Challenging right??


Aceeasi atentie am avut-o si la machiajul tenului. Pozele color pot ascunde mici defecte de realizare a machiajului insa pozele monocrom nu iarta nici o greseala. Daca nu este bine blending-ul, sau intensitatea blush-ului este prea mare in comparatie cu tonul pielii poate sa fie un esec si sa nu iti dai seama de unde si de ce. 
In astfel de situatii rog fotograful sa imi faca din cand in cand poze alb-negru portret pentru a ma asigura ca nu imi scapa nici un detaliu. 





MAC Skin Base Visage
MAC Fix +
MAC Studio Fix Fluid
MAKE UP FOR EVER  powder
MAC Blackground Paint Pot
MAC PRISM BLUSH
MAC MATTE BRONZE
MAC LIP PENCIL & LIPSTICK


cu drag, 
Ioana 
💓

Comentarii

Postări populare