JUNKOTEQUE VIZITEAZA MAC-UL

Intr-o zi de luni sau marti in luna mai, in urma mai multor incercari sa ne intalnim ca sa imi iau vesta made by Junkoteque vine Georgiana in vizita la magazin ca sa imi faca livrarea. Era cam 10:30 dimineata. 
Am stat putin de vorba si am realizat ca nu am i-am facut un make-up niciodata 😲 asa ca am invitat-o sa se faca comoda pe scaun si am inceput... 
Treaba este ca de la momentul in care Georgiana s-a asezat pe scaun pana in momentul in care a plecat din magazin, cam o ora mai tarziu, nu mi-am dat seama cum de s-a umplut magazinul :)) 
Am reusit sa ii aplic totusi cate ceva si ea si-a ales acest ruj din colectia Color Rocker (o colectia intradevar plina de culoare) 









Vesta pictata manual made by Junkoteque

6 luni  mai tarziu abea am postat aceste poze... sper sa nu se faca luna mai, pentru o noua vizita Junkoteque la MAC.

XOXO,
Ioana

Comentarii

Postări populare