Let`s find some beautiful place to get lost....



De data aceasta o sa va arat una dintre sedintele care le-am facut tot in colabrare cu Georgiana si Dragos. Cu Dragos aka Schreech am fost colega in scoala generala pe cand eram pasionati de role :) noi si alte 20 de persoane. Cand se facea cald afara, in weekenduri, ne puteai gasi peste tot prin oras. O sa povestesc despre iesirile, mainile rupte, sarituri pe rampa, vanataile si tras de masini alta data. 
Pe Georgiana aka Toma am cunoscut-o de la Dragos si jumatatea lui 😸 :))
Pe Lana o cunoasteti deja sau o puteti vedea pe scena teatrului din Constanta si nu numai. Ea este un personaj in sine. Nici nu imi vine sa cred ce bine isi joaca rorurile. I love her! 


Photo by Dragos Anca 
Haine din colectia de iarna realizata de Junkoteque
Make-up Ioana Barbu 
Model/personaj Lana Moscaliuc 



Pozele le-am facut intr-o padure pe un deal aproape de Murfatlar - judetul Constanta.
Afara erau maxim 5 grade. Si a durat cam.... 8 ore :D :D :D 
Noua asa ne place sa muncim. In conditii grele. Sa simtim munca :)) 








Penele din imagine sunt prinse pe gene banda. Le-am confectionat din pene naturale.
 Multumesc Georgiana (jnq.ro) pentru idee. 






Nu pot detalia produsele folosite pt ca a fost un machiaj in evolutie. Practic am realizat 4 machiaje prin completare, la fiecare tinuta, cu alte elemente. 
Ce am invatat din acest proiect... pai am realizat cat de importante sunt elementele auxiliare precum un scaun de machiaj, o masa sau macar un teren care sa nu fie abrupt :)) 
Usurarea a fost pentru Lana cand s-a demachiat la sfarsit. 

Multumesc, 
cu drag,
Ioana 
💗

Comentarii

Postări populare