INTRODUCERE.....




TOATA LUMEA IUBESTE MAC !!! šŸ˜Š

Pentru cei care nu sunt de acord cu mine, ii provoc sa citeasca mai departe si sa isi reanalizeze pozitia :)) 
Pentru voi, restul... scriu acest articol :)  xoxo

Curand fac 7 ani de cand sunt make-up artist cu acte si ma bucur ca m-am lasat purtata pe acest drum. 
Inca din academia de machiaj am stiut, ba mai mult mi-a fost PREDAT :)) ca MAC este liderul mondial in lumea machiajului!! 
AND... YES, HE IS!!! 
Dupa ani de zile am sansa sa intru in familia MAC si am simtit pana in strafunduri ca este un pas maret pentru cariera mea. 
Am iubit MAC, iubesc MAC si voi iubi MAC! 


Sa va arat ce a avut impact asupra mea cel mai mult....

MAC este singura companie de make-up din lume care isi doneaza in scopuri caritabile toate  vanzarile produselor ce fac parte din gama VIVA GLAM. 


Suma incasata de pe un ruj din gama VIVA GLAM inseamna: 


 Frumos nu? 


 De asemenea MAC nu testeaza produsele pe animale.  
Acum te poti bucura linistita de aceste produse, Paula draga :) 
Toate informatiile in link: 


Odata ce faci parte din  PRO MEMBERSHIP, mai concret posezi CARDUL PRO, ai posibilitatea sa iti cumperi din orice magazin din lumea intreaga cu acest card produse cu reducere. 
WE LOVE DISCOUNTS, RIGHT? 

Programul BACK TO MAC care iti da posibilitatea sa returnezi cateva contaienere goale si in schimbul acestora sa iti alegi un ruj, pe care il primesti cadou! 
Cum sa nu iti placa sa primesti cadouri? 
Singurul dezavantaj al acestui program... nu este inca activ in Romania.... INCA :) 



In final vreau sa scriu despre ... SERVICE-ul caracteristic de 5 * 
Am pastrat la urma subiectul pentru ca ma incanta si ma bucura enorm ca nu se neglijeaza acest aspect in companie si in magazinele din toata lumea :) 
Revin la inceputurile mele in machiaj, in urma cu 7 ani, cand tot pe atunci se deschidea primul magazin in Romania ( bineinteles in Mall Baneasa :)) )
Imi aduc aminte ca am mers sa imi cumpar ceva, orice era bun, doar sa fie de la MAC si ma uitam la make-up artistii care erau in magazin.. woow mi se pareau din alta dimensiune! Vocabularul lor era impecabil, cunostintele despre produse erau mai mult decat suficiente incat sa ma faca sa plang ca bugetul nu imi permitea sa imi iau cam toate produsele din magazin. Am plecat mai ales cu experienta MAC ✌

Voi stiti ca puteti proba orice produs in magazin in perfecta siguranta igienica?? 
Absolut toate normele de igiena si dezinfectare  sunt luate pentru a facilita testarea  produsele potrivite fiecarui client in parte. 

WOW si cate alte lucruri imi vin in minte sa mai scriu dar nu vreau sa para cliseu.... :) ma opresc pentru moment ❤šŸ’ƒ



IUBESC MAC! TU?? 

cu drag, 
Ioana 


Comentarii

  1. Super Ioana si eu iubesc MAC !!!
    Sunt multe de spus si la fel de multe de aratat ��������❤ si ma mai bucur tare mult ca Ai subliniat faptul ca produsele nu sunt testate pe animale ��

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare